BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 9, 2010

Pergilah Kau Pergi


kau datang kembali? setelah lamaku berdiam diri..aku tidak membencimu bahkan tak akan pernah ku terlintas utk berbuat sedemikian..tp sengaja kau datang menguji..meluah ketidakpuasan hati..bukankah itu cerita lama? kenapa kau masih memperduli kisah yg bertahun itu? bahkan bukannya aku yang kau peduli..kau pergi..apakah kini dirimu kembali? mengetuk kembali pintu ini? ketahuilah..bukan ku mengunci pintu itu ataupun menutup ia buatmu..akan tetapi..pintu itu telah roboh sekian lama..tak pernah ku fikir utk memperbaiki..maaf..hanya itu pintaku..pergilah kau pergi..pergi dan jangan menoleh lagi..kecewaku bukan disini..kekecewaanku hanya pada apa yang berlaku..namun tetap aku bersyukur berkenal denganmu..syukur jua jadi begini..kita mungkin serupa..tp sungguh dunia kita berbeda..lagipun..aku bukan lagi orang yang pernah kau kenal dahulu..bahkan tiada apa pernah berlaku antara kita..hubungan perasaan maupun jiwa..bukankah begitu?..asalnya kau tahu..bahawasanya..aku tetap aku..

1 comments:

HusNas said...

alamak cam terasa plak ;p n i'll go....n i'll go....sob sob...lagu aizat..hee